¡Hola!

CZ Ahoj! Jmenuji se Eliška a pocházím z České republiky. Díky Rotary žiju v současné době v Argentině!

EN Hi! My name is Eliška and I was based in the Czech Republic. Thanks to Rotary I'm currently living in Argentina!

ES ¡Hola! Me llamo Eliška y soy de la Republica Checa. ¡Gracias a Rotary ahora estoy viviendo en Argentina!

pátek 17. června 2016

Kam s ní? / Where to place her?

20. 3. 2016
CZ Zatímco si toto čtete, všichni již s největší pravděpodobností víte, kde strávím svou výměnu. (Nebo v to alespoň doufám. Ale pokud jste jen náhodný cizinec brouzdající po internetu a právě jste náhodou narazil na můj blog, rozhodně si ho užijte!)
Zato já jsem to poté, co jsem byla vybrána jako výměnná studentka, ještě dlouho nevěděla.
Už od úplného začátku jsem nevěděla, kam bych chtěla jet. První země, která mi při představě na výměnu prolétla hlavou, bylo USA. Nebyla jsem však o této volbě zcela přesvědčena. Po nějaké době jsem se rozhodla, že výměna v USA je příliš mejnstrýmová (ať žijí neologismy!), a tak jsem se chtěla vypravit do nějaké exotičtější země. Chvíli jsem uvažovala o Japonsku, pak o Rusku, o Itálii... Až najednou mé srdce vykřiklo: "Jižní Amerika! Pojeďme do Jižní Ameriky!"
Obvykle upřednostňuji mozek před srdcem, ale tentokrát mé srdce vyhrálo. Poslední překážkou v cestě bylo rozhodnutí, do které země Jižní Ameriky jet.
"Chci jet do všech z nich!" křičelo/plakalo (lingvistický ftípek, který je v angličtině naprosto dokonalý) moje srdce.
"To nemůžeš a moc dobře to víš," odporoval mozek.
"Ale když já si nemůžu vybrat jenom jednu z nich!" pokračovalo srdce.
"Tak dobře. Zkusíme toto!" rozhodl mozek a začal vyplňovat dokumenty.
Můj chytrý mozek zapsal všechny státy Latinské Ameriky.
Opět přišla doba čekání. Opět jsem si e-mail kontrolovala bilionkrát denně. A pak opět přišel očekávaný e-mail.
Byla jsem poslána do ARGENTINY!

EN While reading this, you most likely already know where I'm going to spend my exchange. (Or at least I hope so. But if you're just some stranger wandering through the Internet and you've just accidentally found my blog, feel free to enjoy it!)
But I hadn't knew it for a very long time after I was chosen as an exchange student.
I hadn´t knew where I wanted to go from the very beginning. The first country I was thinking about was the USA. But I wasn't absolutely convinced about this choice. After a while a decided that an exchange to the USA is kinda mainstream so I wanted to try more exotical country. For a while I was thinking about Japan, then about Russia, Italy... But in the end, my heart shouted: "South America! Let's go to the South America!" 
I tend to prefer listening to my brain, but this time my heart won. The only thing left was to decide to which country of the South America I wanted to go.
"I wanna go to all of them!" cried my heart.
"You can't and you know it," replied my brain.
"But I can´t choose just one of them!" continued heart.
"Oh, okay. Try this!" adviced my brain and started to fill the documents.
My clever brain put down all countries of the Latin America.
A period of waiting came again. Checking my e-mail billion times a day came again. And then the awaited e-mail came again. 
I was sent to ARGENTINA.



Argentinská vlajka / The Argentinian flag


Mapa Argentiny / The map of Argentina


Zásadní e-mail / THE e-mail

Žádné komentáře:

Okomentovat