¡Hola!

CZ Ahoj! Jmenuji se Eliška a pocházím z České republiky. Díky Rotary žiju v současné době v Argentině!

EN Hi! My name is Eliška and I was based in the Czech Republic. Thanks to Rotary I'm currently living in Argentina!

ES ¡Hola! Me llamo Eliška y soy de la Republica Checa. ¡Gracias a Rotary ahora estoy viviendo en Argentina!

čtvrtek 24. března 2016

Cesta o tisících mil začíná jediným krokem. / The journey of a thousand miles begins with one step.

CZ Když se nad tím tak zamyslím, zjistím, že výměnnou studentkou jsem vlastně chtěla být vždy. Lépe řečeno, vždy jsem chtěla cestovat a poznávat svět. Poslední dobou jsem si ale stále častěji říkala, že už je načase, abych se sama někam vypravila. Brzy jsem však zjistila, že to nebude tak jednoduché. Hodiny strávené nad webovými stránkami všech organizací, poskytujících studijní a výměnné pobyty mládeže, si ani netroufám spočítat. A pak se na mě usmálo štěstí: narazila jsem na organizaci Rotary Internacional. Po prostudování pravidel a podmínek výměny mládeže jsem si byla naprosto jistá, že Rotary je přesně to, co jsem hledala. Maminka byla již s myšlenkou, že její mládě opustí hnízdo, nějakou dobu smířená. A tak mi odpadl problém většiny budoucích studentů: přesvědčit rodiče, že je dobrý nápad pustit své nezletilé děti samotné do světa. Mohla jsem si podat přihlášku na výměnný pobyt. 

EN When I think about it I find out that I've always wanted to be an exchange student. Or better said, I've always wanted to travel and explore the world. Lately, I kept saying to myself that the time to go somewhere came. But I found out very soon that it wouldn't be that easy. I don't dare to count the hours which I spent on the websites of the organizations providing the study and exchange stays for youth. And then I was in luck: I found the Rotary International organization. After I read up all the rules and conditions, I was absolutely sure that Rotary would be exactly what I had been looking for. My mum has already been okay with the idea of her little one leaving her nest. So I didn't have to deal with the problem of the majority of future exchange students: to convince their parents that it's a good idea to let their under-aged children go to the world on their own. I could applied for an exchange stay.


Logo Rotary Internacional / The Logo of Rotary International


 
Logo Rotary Youth Exchange / The logo of Rotary Youth Exchange 



Plakát Rotary České republiky / The poster of Rotary of the Czech Republic





Žádné komentáře:

Okomentovat