¡Hola!

CZ Ahoj! Jmenuji se Eliška a pocházím z České republiky. Díky Rotary žiju v současné době v Argentině!

EN Hi! My name is Eliška and I was based in the Czech Republic. Thanks to Rotary I'm currently living in Argentina!

ES ¡Hola! Me llamo Eliška y soy de la Republica Checa. ¡Gracias a Rotary ahora estoy viviendo en Argentina!

sobota 26. března 2016

První Orientation Meeting / The first Orientation Meeting

14. 11. 2015
CZ Poté, co jsem úspěšně vyplnila internetovou databázi (ještě pořád si nejsem zcela jistá, jak se mi to podařilo - RYEDB databáze je ďáblův vynález), jsem byla pozvaná na první Orientation Meeting v Třebíči. V e-mailu s pozvánkou bylo výslovně řečeno, že meeting je povinný. Moc velkou radost jsem z toho neměla, protože jsem tou dobou měla poměrně nabitý program...
Strávila jsem úchvatný týden ve Velké Británii. Co to má společného s tvojí výměnou? Proč to sem píšeš? Koho zajímá tvůj pobyt ve Spojeném Království? Brzy uvidíte! 
Jak už jsem zmínila, ve Velké Británii jsem se měla výtečně. Problém byl v tom, že jsem se domů měla vrátit v podvečer 13. listopadu. Ale kvůli hustému provozu a hloupému řidiči (kterému se tímto neomlouvám) jsem se domů dostala 14. listopadu v jednu hodinu ráno. To znamená, že mě ten krutý, bezcitný budík nechal spát pouhopouhé čtyři hodiny. Zato jsem prospala celou cestu do Třebíče. Na místo určení jsme dorazili o hodinu a půl dříve, protože (ačkoli jsem byla ospalá a unavená) jsem se bála, že přijedeme pozdě. (Každý, kdo mě zná, si teď dozajista uvědomí, jak důležitý pro mě tento meeting byl.)
Orientation Meeting probíhal výhradně formou prezentací. Jedna byla o Rotary International, další o zkušenostech hostitelských rodin, jiná o zemích, do kterých se dá jet na výměnu... Úplně každá prezentace byla neuvěřitelně zajímavá, a tak mi nezbývalo nic jiného než celou dobu dávat pozor. Na konci meetingu jsem byla zcela vyčerpaná a doslova a do písmene přeinformovaná.
Tehdy jsem si poprvé uvědomila, že vůbec nezáleží na tom, kde svou výměnu strávíte. Výměna kdekoli by byla fantastická.

EN After I successfully filled the Internet database (I still am not sure, how I was able to manage it - the RYEDB thing is a devil's instrument) I was invited to the first Orientation Meeting in Třebíč. In the invation email was written that the meeting was compulsory. I wasn't very happy about it because my timetable was pretty full...
I spent a wonderful week in the Great Britain. What does it have to do with your exchange? Why do you write it here? Who cares about your stay in the UK? You will see very soon! 
So as I said, I had a great time in the Great Britain. The problem was that I was supposed to return home on 13 November in the evening. But because of the traffic jam and silly driver (sorry not sorry, man) I got home on 14 November at 1 a. m. Which means that I had slept for four hours before the cruel alarm clock woke me up. I slept all the way to Třebíč. We arrived hour and half earlier, because (though I was sleepy and tired) I was afraid of being late. (Everyone who knows me must know now how important the meeting was for me.)
The Orientation Meeting consisted of presentations. One was about Rotary International, other about experience of host families, next one about the countries you can go to... Every single presentation was extremely interesting so I was paying attention all the time. At the end, I was absolutely exhousted and full-filled with information.
This was the first time I realised that that it doesn't matter where you spend your exchange. An exchange anywhere would be fantastic.

Vlajka Rotary Klubu Třebíč / The flag of the Rotary Club Třebíč




Žádné komentáře:

Okomentovat