¡Hola!

CZ Ahoj! Jmenuji se Eliška a pocházím z České republiky. Díky Rotary žiju v současné době v Argentině!

EN Hi! My name is Eliška and I was based in the Czech Republic. Thanks to Rotary I'm currently living in Argentina!

ES ¡Hola! Me llamo Eliška y soy de la Republica Checa. ¡Gracias a Rotary ahora estoy viviendo en Argentina!

čtvrtek 24. března 2016

Pohovor v Rotary klubu / An interview at the Rotary Club

19.10.2015 

CZ Pár dní po vyplnění předběžné přihlášky mě čekal pohovor v mém Rotary klubu. Před začátkem jsem byla docela nervozní, protože jsem věděla, že následující okamžiky ovlivní celý můj život. Vše naštěstí dopadlo dobře. Hned při vstupu do restaurace, v níž se schůzka konala, jsem se potkala se všemi třemi letošními inboundy (studenti, kteří tráví své výměny v ČR). Se dvěma z nich jsem se dobře znala už ze školy. Se třetí studentkou jsem tak měla možnost se konečně seznámit. Všichni byli nadšení, že se chci také stát výměnnou studentkou. I ta holka, se kterou jsem se znala sotva pár minut. Tady jsem poprvé pocítila, že výměnní studenti drží při sobě. Přítomnost mých nových přátel mě uklidnila a povzbudila. Byla jsem tak ráda, že tam jsou se mnou! Brzy jsem zjistila, že rotariáni jsou nesmírně milí lidé, kteří mě nechtějí sníst zaživa ani mě podrobit všem stupňům tortury. Naopak! Byli ke mně vlídní a bylo zřejmé, že se mi budou snažit pomoci. A od té doby je můj život spojený s Rotary.

EN Few days after I filled the preliminary application form, I had an interview at my Rotary Club. I had been pretty nervous before the interview, because I had known that the following moments would affect my entire life. Fortunately, everything ended up well. When I was entering the restaurant, in which the meeting took place, I met all three of our inbounds (the students who are spending their exchanges in the CZ). I had already known two of them from school. Finally, I had a chance to befriend the third exchange student. They all were excited that I wanted to become an exchange student. Including the girl which I had known only for few minutes. That was the first time I actually felt that exchange students stick together. The presence of my new friends calmed me and encouraged me. I was so happy that they were there! I found out very soon that the Rotarians are extremely nice people who don't want to eat me alive nor try all levels of Torture on me. On the contrary! They were really kind to me and it was obvious that they would try to help me. And since then, my life has been connected with Rotary.



Rotariáni nebyli kanibalové. / Rotarians were not cannibals.


Neměli rádi mučení. / They did not fancy torturing.


Byli to velmi milí lidé. / They were really nice people.

Žádné komentáře:

Okomentovat