¡Hola!

CZ Ahoj! Jmenuji se Eliška a pocházím z České republiky. Díky Rotary žiju v současné době v Argentině!

EN Hi! My name is Eliška and I was based in the Czech Republic. Thanks to Rotary I'm currently living in Argentina!

ES ¡Hola! Me llamo Eliška y soy de la Republica Checa. ¡Gracias a Rotary ahora estoy viviendo en Argentina!

úterý 30. srpna 2016

Welcome & Goodbye picnic

25. 8. 2016
CZ Nejsem zrovna fanda velkých párty a oslav, proto jsem rozhodně žádnou takovou akci nechtěla organizovat. Ale zároveň jsem se chtěla rozloučit se všemi svými kamarády, a tak jsem se rozhodla uspořádat malý piknik, na který jsem pozvala svoje nejlepší kamarády. A vzhledem k tomu, že jsou všichni moc milí, rozhodla jsem se, že jim jim rovnou představím svou sestru a budu doufat, že se spřátelí.
Slíbila jsem jim, že připravím domácí občerstvení. Adinka mi nabídla svou pomoc, a tak jsme společně upekly její první český švestkový koláč. Maminka nám pomohla připravit ostatní jídlo.
Jako obvykle jsme přišli pozdě a všichni už na nás čekali. Ale nevypadali, jako že by jim to příliš vadilo. Během odpoledne se na našich dekách prostřídalo nejméně 15 lidí a moc jsme si to užívali. Domů jsme šli až v 8 hodin, když Podzámecká zahrada zavírala.
S mými dvěma kamarády jsme prozkoumali centrum města a zamilovali jsme si naši 3D malbu.
Jsem moc ráda, že se mi naskytla příležitost rozloučit se téměř se všemi lidmi, které mám ráda. Všem vám moc děkuju, že jste přišli!

EN I'm not a fan of huge parties and celebrations so I didn't feel like throwing a huge party. But I wanted to say goodbye to all my friends so I decided to organize a small picnic and invite my favourite friends. And since they all are really nice people I decided to introduce my sister to them and hope that they'll become friends.
I promised them that I'd prepare some homemade food. Adinka offered me her help so we baked her very first Czech plum cake. Mom helped us to prepare other things.
We were late as usual so by the time we arrived everyone had been waiting for us. But they didn't seem to care much. During the afternoon came at least 15 people and we were having a really good time. We had to go home at 8 p. m. when the Chateau Garden was closing. 
We explored the city center with two friends of mine and we fell in love with our 3D painting. 
I'm very happy that I got the chance to say goodbye to almost all people I love, thank you all for coming, guys!



Piknik / Picnic


3D malba / 3D painting

Žádné komentáře:

Okomentovat